HTML

RDA reports

A nevem Lali.

Mi mást kell még tudnod rólam?

Valamit a családomról talán,

vagy hogy hova valósi vagyok?

Ez mind nem számít.

Már nem, mikor átszeled az óceánt,

csak magad vagy és a függetlenséged,

s csak a szebbnél szebb csigáz,egyre újabb izgalmakra vágysz,

és igaz, ami igaz,

vonz a veszély.



18 órai zsibbasztó repülés után,

három ciki film, két vacak kaja,hat sör és zéró alvás után, végre földet érsz...



Soha ne mondj nemet egy meghívásnak.

Soha ne állj ellent az ismeretlennek.

Soha ne légy udvariatlan.

És mindig jókor távozz.

Csak maradj nyitott,

és szívd magadba az élményt.

És ha fáj, akkor valószínűleg megéri.



Az a bökkenő, mindenkinek így jár az esze.

Mind sokezer mérföldet utazunk,

hogy aztán tévét nézzünk,és összkomfortban lakjunk. És az embert rágja a kérdés...



...mi értelme az egésznek?



És ami a magányos utazást illeti,

hát a kurva életbe!

Ha így kell hogy legyen, akkor hát legyen.

Friss topikok

  • Török Iván: Te Ryan Bingham, te... :o) (2010.02.26. 13:18) milesandmore sucks
  • Beth: ez jutott még eszembe, de most már ígérem leállok:) www.youtube.com/watch?v=igjSxrCXsMo (2010.02.24. 00:53) Mystery boy Lajos causes a scandal!
  • Beth: www.youtube.com/watch?v=OJoVAo-guZQ ez jobb:) (szintén nip/tuck zene) (2010.02.24. 00:34) come clean....a perfect lie
  • Beth: nekem is kell egy ilyen BFF!!! :) (2010.02.24. 00:31) my new friend!
  • leongeco: tehat megis sikerult nekik.... :) csak nem olyan hulyek ezek a pakik (2010.02.24. 00:23) kásmír

Címkék

42 (2) alkohol (2) állás (1) americanairlines (1) arab (2) áramszünet (1) atokirina (2) auto (1) azrieli center (1) backpack (2) bamako (1) bbq (1) beach (5) bengurion (3) best (1) beth (2) boltos (1) bulgaria (1) buli (1) businessclass (1) casablanca (3) chuckbass (3) cinema (1) clifton (1) concierge key card (1) dakar (1) danpanorama (2) defenseforce (1) dresscode (2) dusty spriendfield (1) empire state of mind (1) esküvő (2) eső (1) este (1) europa (1) fashion (1) film (2) finish (1) forbes (1) friend (5) future (1) goin home (2) gondolatok (8) gossipgirl (2) gulyás (1) győztes (2) hertz (1) hiányzik (3) home (2) honeybeach (1) hotel (6) iroda (2) irsai (1) israelwoman (1) istanbul (4) itiner (1) i love khi (1) jaffa (1) jinnah (1) kaja (3) kapcsolat (3) karachi (21) kasmir (1) kávé (1) kendo (1) kensington (1) készülődés (1) kfc (1) khi (2) kibutz (1) kihallgatás (1) kitty (1) kobra (1) koktél (1) közlekedés (2) lahore (3) laptoplock (1) last question (1) lcd (1) levegő (1) lufthansa (2) marrakesh (2) melo (1) milesandmore (2) miss (1) missio2 (1) mission0 (1) mission1 (32) mission2 (17) mission3 (10) mission4 (2) morocco (2) mosque (1) motorcycle (1) multiwax (1) munka (1) murree beer (1) neverfeltthisway (1) newyork (1) ország (1) pakisztán (27) party (1) pepsi (1) perfect lie (2) polo (1) porges (1) prologue (1) quad (1) rabat (4) reggel (1) reggeli (2) repülés (2) rifle (1) rip (1) rush (2) salwar kameez (1) sas (1) saudi (1) sebastian (1) security (5) sheraton (12) shisha (1) sms (2) sofia (1) spotify (1) status (1) szaud (1) szegénység (1) szerelem (8) szoba (1) taxi (2) telaviv (3) teve (1) thebeach (1) the look of love (1) the rock desert (1) tia (1) tlv (13) turkish airlines (3) tvl (1) ujsag (1) upintheair (2) utazás (5) utban (1) utca (1) vacsora (1) valentinnap (1) valojaban (3) vesztes (1) video (1) vivi (1) vízum (1) wishing bridge (1) zanzibar (1) zene (2) zs (8) Címkefelhő

Morocco CMN - Casablanca - Rabat

squall_ 2010.07.04. 20:23

Indulás szombaton 4kor. Reptérre hamar kiértem, be is csekkoltam. Persze 30 perc késéssel indultunk. Kényelmesen elfértem, mellettem senki nem ült a sorban.
Frankfurtban leszállás, majd iszonyat rohanás h. elérjem a csatlakozást. Már pedig volt olyan tervem h. fogom és elhasználom a milesandmore pontjaimat és kérek egy business class jegyet, sajnos ezt ferihegyen nem tudták megcsinálni, frankfurtban meg nem volt idöm. Utolsonak értem oda a boardingnál, majd közlik velem h. hát szerencsés vagy 1A ülöhely, business class....:))) röhögtem is rendesen, fullon volt a gép, ott volt már csak hely :))) Na igy kaptam meg ingyen.
Egyébként a nagy helyet leszámitva meg a kiados vacsorán kivül semmivel se nyujt többet a turista osztálynál, legalábbis nem éri meg az árát. Nyilván egy 10-12 orás repülöutnál már más.  Az egyetlen pozitiv dolog volt h. egy ficko ült mellettem akivel vagy 2orát dumáltunk. Végén adott egy névjegyet, a Middle East North Africa Managing Director...A cég cd/dvd/blueray gyártó sorokat értékesít, plussz a másik cég pedig napenergiával foglalkozik. Szép kis pozicio. Feleség marokkoi, de Dubaiban élnek, egyébként egyiptomi születésű. Ő is azt ajánlotta h. felejtsem el az autobérlést.

Földetérés után kb. 40perc sorbanállás az utlevél ellenörzésnél, a határör nem beszélt angolul csak franciául igy fogalmam se volt mit kérdez. Végül megkaptam a pecsétet és mehettem. Arabok készen vannak, fogalmuk sincs a sorbanállásrol, arrol h. minek van a sárga vonal felfestve h. itt várakozz és ne mássz a másik nyakára. :))
Végül mentem felvenni a csomagjaimat amik már rég levoltak szorva egy helyre. Ki voltam száradva ezért ittam gyorsan, majd keritettem egy taxist. Az épphogy beszélt angolul. De rajta kivül még a reptéri dolgozok se. Itt az első az arab, aztán a francia. Angol nulla. Nem voltam még ilyen helyen.

A taxis egy 7es bmwvel a sebességhatárokat figyelmenkivül hagyva röpke 1 ora alatt elvitt Rabatba a szállodához. Felirta a számát is h. majd szivesen visszavisz ha megyek haza. Mig mondjuk Frankfurtbol Mainzba betaxizni kb 50-60 euro ami ugy 20-25perc itt 70 euronak megfelelő dirhamot fizettem az egy orás utért. Azt mondják egész olcso.
Hotel nem rossz, de nem nagy szám, Telaviv után nehéz lesz jobbat találni :)) Hajnali 5kor érkeztem meg, majd aludtam 15:30ig.

 

Címkék: taxi rabat casablanca mission3 businessclass

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rda-reports.blog.hu/api/trackback/id/tr402129366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása