HTML

RDA reports

A nevem Lali.

Mi mást kell még tudnod rólam?

Valamit a családomról talán,

vagy hogy hova valósi vagyok?

Ez mind nem számít.

Már nem, mikor átszeled az óceánt,

csak magad vagy és a függetlenséged,

s csak a szebbnél szebb csigáz,egyre újabb izgalmakra vágysz,

és igaz, ami igaz,

vonz a veszély.



18 órai zsibbasztó repülés után,

három ciki film, két vacak kaja,hat sör és zéró alvás után, végre földet érsz...



Soha ne mondj nemet egy meghívásnak.

Soha ne állj ellent az ismeretlennek.

Soha ne légy udvariatlan.

És mindig jókor távozz.

Csak maradj nyitott,

és szívd magadba az élményt.

És ha fáj, akkor valószínűleg megéri.



Az a bökkenő, mindenkinek így jár az esze.

Mind sokezer mérföldet utazunk,

hogy aztán tévét nézzünk,és összkomfortban lakjunk. És az embert rágja a kérdés...



...mi értelme az egésznek?



És ami a magányos utazást illeti,

hát a kurva életbe!

Ha így kell hogy legyen, akkor hát legyen.

Friss topikok

  • Török Iván: Te Ryan Bingham, te... :o) (2010.02.26. 13:18) milesandmore sucks
  • Beth: ez jutott még eszembe, de most már ígérem leállok:) www.youtube.com/watch?v=igjSxrCXsMo (2010.02.24. 00:53) Mystery boy Lajos causes a scandal!
  • Beth: www.youtube.com/watch?v=OJoVAo-guZQ ez jobb:) (szintén nip/tuck zene) (2010.02.24. 00:34) come clean....a perfect lie
  • Beth: nekem is kell egy ilyen BFF!!! :) (2010.02.24. 00:31) my new friend!
  • leongeco: tehat megis sikerult nekik.... :) csak nem olyan hulyek ezek a pakik (2010.02.24. 00:23) kásmír

Címkék

42 (2) alkohol (2) állás (1) americanairlines (1) arab (2) áramszünet (1) atokirina (2) auto (1) azrieli center (1) backpack (2) bamako (1) bbq (1) beach (5) bengurion (3) best (1) beth (2) boltos (1) bulgaria (1) buli (1) businessclass (1) casablanca (3) chuckbass (3) cinema (1) clifton (1) concierge key card (1) dakar (1) danpanorama (2) defenseforce (1) dresscode (2) dusty spriendfield (1) empire state of mind (1) esküvő (2) eső (1) este (1) europa (1) fashion (1) film (2) finish (1) forbes (1) friend (5) future (1) goin home (2) gondolatok (8) gossipgirl (2) gulyás (1) győztes (2) hertz (1) hiányzik (3) home (2) honeybeach (1) hotel (6) iroda (2) irsai (1) israelwoman (1) istanbul (4) itiner (1) i love khi (1) jaffa (1) jinnah (1) kaja (3) kapcsolat (3) karachi (21) kasmir (1) kávé (1) kendo (1) kensington (1) készülődés (1) kfc (1) khi (2) kibutz (1) kihallgatás (1) kitty (1) kobra (1) koktél (1) közlekedés (2) lahore (3) laptoplock (1) last question (1) lcd (1) levegő (1) lufthansa (2) marrakesh (2) melo (1) milesandmore (2) miss (1) missio2 (1) mission0 (1) mission1 (32) mission2 (17) mission3 (10) mission4 (2) morocco (2) mosque (1) motorcycle (1) multiwax (1) munka (1) murree beer (1) neverfeltthisway (1) newyork (1) ország (1) pakisztán (27) party (1) pepsi (1) perfect lie (2) polo (1) porges (1) prologue (1) quad (1) rabat (4) reggel (1) reggeli (2) repülés (2) rifle (1) rip (1) rush (2) salwar kameez (1) sas (1) saudi (1) sebastian (1) security (5) sheraton (12) shisha (1) sms (2) sofia (1) spotify (1) status (1) szaud (1) szegénység (1) szerelem (8) szoba (1) taxi (2) telaviv (3) teve (1) thebeach (1) the look of love (1) the rock desert (1) tia (1) tlv (13) turkish airlines (3) tvl (1) ujsag (1) upintheair (2) utazás (5) utban (1) utca (1) vacsora (1) valentinnap (1) valojaban (3) vesztes (1) video (1) vivi (1) vízum (1) wishing bridge (1) zanzibar (1) zene (2) zs (8) Címkefelhő

"The Rock Desert" quad túra

squall_ 2010.07.12. 00:52

Felkeltem, gyors reggeli majd kicsekkoltam és leadtam a cuccaim megörzésre.
Farmerban és hosszuujuban mentem a meleg ellenére. 9:10kor már itt is volt értem a kisbusz. Benne 5 másik páciens. 1 francia pár, 1 angol meg 1 helyi csaj.
15 ora kocsikázás után már nyoma se volt Marrakeshnek, vhol nagyon a település szélén lehettünk. A messzeségben meg feltüntek a quadok. Megérkeztünk. Kipattantuk a kocsibol, gyors egyeztetés, szerzödés kitöltése, hogy minden koczkázatot én viselek. Fizetés, majd nekiáltunk  beöltözni. Semmi extra, buko, szemcsi, mask, meg hála h. hoztam a jo kis arab sálam amit a nyakamra tekertem és igy teljesen légmentesen zárt....Akkor még nem értették a többiek h. minek ez, meg h. majd melegem lesz. Meg h. mindenki rövidnadrágban volt meg poloban, kivéve én, meg a vezető :)) Rajtam hosszuuju is volt, hiába a meleg. Voltam már hasonlo helyen és tudom h. a por meg a homok mire képes. Ha egy ujnyi lyuk is van a ruházaton akkor az tuti utat talál magának.
Gyors biztonsági elbeszélgetés, mikre figyeljünk és már a 250es Yamaha quadon ültem.
Semmi magyarázás mit hogy. Nem szaroztak. Elindultunk, egy mellékes uton kanyarogtunk körbe körbe 8asokat irva vagy 3 percig aztán elinult a menet...
Kb 2 percig mentünk betonon és akkor tértünk le az utrol....na innentöl kezdett izgi lenni.. sorban haladtunk, kb. 10-15 méterre egymástol kellett is a nagy por miatt. Elég durva mikor egy viszonylag sik homokos meg köves terepen tépetsz ugy 70-80al és az elötted halado akkora port csap h. konkrétan szart se látsz de huzod neki mert mögötted is jönnek..:))
Mikor odaérsz egy kanyarhoz és visszaváltasz 2 kettöt majd egy erős kormányzással irányba teszed a gépet és fullon tolod a gázt neki, a kicsike kiteszi a seggét és oridtva indul el a megfelelő irányba és biztos ha volt vki mögötted azt beteriti a por, a kipufogo a füldebe durrog a motor meg ordit és csak kivánja h. mégmégmég....
Na kb. ilyen. Voltunk pálmafák között, nagyon durva köves terepen ahol ha 40mentem már azt hittem leszakad a vesém, sajnáltam is a csaj utasokat, utasnak lenni fájdalom lehet...Aztán voltunk homokos részen, patakon gázoltunk át, majd "hegyen"...Az elég érdekes volt, hegymenet, brutál nagy kövek között, na ez volt a legfárasztobb, ezerrel kapaszkodni meg irányban tartani a gépet. Nem volt sok, hamar feljutottunk, pihi foto, majd tovább. Több helyi "őslakos" berber településre is bementunk ahol az emberek integetnek, a gyerekek meg örülnek :)) Itt még ugy élnek ahogy azt 200 éve is tették.
Aztán megint kösivatag és felváltva hol ez hol az. Volt egy nagyobb pihenonk akkor teáztunk egy házban. Konkrétan a házban semmi nem volt. Nem is értem hogy tudnak emberek igy megélni. De nagyon kedvesek voltak. Aztán ettünk vmi helyi palacsinta félét, mézzel leöntve. Aztán ujra a quadon. Eddire már igencsak bemelegedtunk, az elöttem lévő sráccal azt játszottuk h. kibirja jobban megcsusztatni a kanyarban a gépet. Ez addig ment mig nem szoltak h. tul nagy port csapunk :)) 4 orás tura volt összesen. Sajnálom h. nem tudtam 1 naposra vagy 2 naposra menni. Mondjuk igy is elmentünk vagy 120kmert a sivatagban, ahol aztán tényleg nincs semmi, kő, néhány pálma, néhol berberek, meg hegyek. Felejthetetlen.

Mire visszaértem a hotelbe kollegám már elment, ugyis beszéltük meg h. vonattal megyek vissza Casába,felhivtam és erre kiderült h. a városban van még ugyhogy végülis vele jöttünk vissza. Levetköztem majd a polom holt fekete volt, volt rajtam egy pulover, de ugy látszik még azon is áthatolt a homok....Képek holnap talán, lusta vagyok egyesével töltögetni.

 

Címkék: quad marrakesh mission3 the rock desert

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rda-reports.blog.hu/api/trackback/id/tr872145482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása